jueves, 10 de octubre de 2013

Calle Urgel, como era antes y como es hoy

Maria Luisa Diaz yo vivi en la Avda del Canal y me acuerdo de las casitas que habia,y eso que era muy pequena
  • Francisco Serrano Bona fotografia, bon treball !!!
  • Magda Busquets Moltes gràcies Salva, la casa que fà cantonada l'Urgell Penedés devant els xiprés que hi hà terrat, és la casa on vaig neixer i continuo vivint amb el meu marit Toni Oliva. M'ha fet molta il.lusió veure-la. Et volia demanar el favor, si és que ho saps, la data de la foto més antiga. Repeteixo, Moltes Gràcies.
  • Maria Teresa Martínez Via M,ha costat de situar!
    Hace 13 horas a través de celular · Me gusta
  • Susana Esteller La casa holandesa!un clàssic del Prat!
    Hace 11 horas a través de celular · Me gusta
  • Josep Bel Fantàstica foto, la de blanc i negre...!! I molt bona comparativa... Per cert, jo vaig anar a col·legi a la 'casa holandesa' quan era un marrec. Recordo que cadascú havia de dur-ser la seva pròpia cadireta de casa. Recordo la meva, que era blanca i amb el seient de vímet. La senyoreta es deia Faig, de cognom. D'això ja fa gairebé uns 75 anys...
  • Pedro Garcia Vela Muy buena comparativa Salva,pues no ha cambiado nada.
  • No hay comentarios:

    Publicar un comentario